nyponbuske

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Tiiiiidig morgon

Av L M - 23 oktober 2012 06:25

 


En ny dag startar...Tisdag...helvetes Tisdagar... men,men bara o ta sig igenom det oxå :)

Jag klev upp 04:30 dels för att jag inte kunde sova mer samt för att få dricka mitt morgon kaffe o vakna till ordentligt i lugn o ro..pft.kunde ju jag glömma,för kl 5 så hörde jag små tassande fötter som gick o tände lampan i hallen, lill skitan har lärt sig tända lampor på knappen...hehe...så min morgon startade dirrekt...

Hon har oxå lärt sig öppna dörrar med handtaget...hmm, så jag kutar o stänger dörrar o släcker lampor här mest hela tiden....elräkningen lär väll skjuta i höjden,inte enbart pga henne även för att det är så mörkt inomhus när de plastat våra fönster o rivit hela köket, inte en bänk eller lucka finns i hela köket... plus att vi betalar för vårt varm vatten...

Mitt i all satans renovering så ska el bolaget ha elavbrott på torsdag...jippi,eller vad säger man,äh, jag bara skakar på huvudet o suckar, ingenting förvånar mig längre med detta bygge..

------------------------------------------------------------

 

Igår var jag på strålande humör,mest hela dagen :) tror nog jag gick på sista sucken, då tröttheten har blivit en av mina bästa vänner var dag. Påsarna under ögonen liknar mest svarta sopsäckar o ögonen är rödsprängda av trötthet, vattnas o rinner mestadels...-hm!

Inatt fick jag någon mer timmes sömn än normalt o det tackar jag för, skulle nog behöva sova ett år för att få igång kroppen o knoppen till 100%..haha..

Men det som ej dödar en härdas man av eller vad brukar folk säga?!

----------------------------------------------------------------------------

 

Idag hoppas vi på att brevbäraren kommer med ett litet paket till mig,bara till mig :) för en gångs skull så är det bara till mig. inte till hemmet,inte till barnen,inte till dagis,inte till skolan, utan bara till mig! :)

-----------------------------------------------

 

I helgen drar jag nog till mor min,komma bort härifrån bygget,få umgås barnfritt med mor min..

Idag blir det läkaren och 18 månaders kontroll..

---------------------------------------------------------------------

 

Trots min enorma trötthet och enorma smärta o svullnad överallt så känner jag mig positiv och stark!

Älskar att min lilla tös är så mammig även om det emellertid tar på krafterna. hennes ljuva lilla stämma,när hon ropar,mammaaa,mammaa :) hjärtat bara smälter!!

 

 

 

Nepp,nu blir det java här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L M - 6 juni 2013 05:45


Hejsan   Det är långt mellan mina inlägg, alldelesför långt kan jag känna. Ska sanningen framså har jag inte den orken att sitta och skriva i min blogg varje dag,flera ggr/dag. Igår hade jag så satans ont igen så jag visste inte vart jag skul...

Av L M - 7 april 2013 16:06

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. stamrenoveringen är klar och ny diskbänk och kakel fick jag också. :) det är riktigt fint här nu.   I Onsdags...3/4 satt jag på akuten hela dagen...hade så ont i mitt hjärta och har haft det ett bra ta...

Av L M - 26 februari 2013 18:35

Rubriken säger mycket om hur dagen har varit...jag har knaprat slut på min doxyferm kur och blev inte friskare för det... I morgon ska jag ta mig till drop-in tiderna på vårdcentralen för blodtrycksmätning,samt ta de blod prover o skit som dom vill...

Av L M - 24 februari 2013 08:40

Snacka om sjuk!!   Nu är det ett tag sedan jagskrev igen... Men jag har legat sjuk sen innan jul...låg magsjuk på nyår... jaghar ätit 2 pencilin kurer,först en för urinvägsinfektion,sen en för lunginflammation...   Den senasteharjag tre d...

Av L M - 30 januari 2013 07:35

  Hej hallå Fy vad jag va dålig igår, jag låg mest hela dagen,karln fick sköta det mesta,vilket han gjorde oxå... Har hostat så in i bomben,så jaghar fått stans värsta "träningsverk" i magen,idag gör enaörat onto lite feber har jag fortfarande....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards