nyponbuske

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Näää-ä

Av L M - 30 januari 2013 07:35


Hej hallå

Fy vad jag va dålig igår, jag låg mest hela dagen,karln fick sköta det mesta,vilket han gjorde oxå...

Har hostat så in i bomben,så jaghar fått stans värsta "träningsverk" i magen,idag gör enaörat onto lite feber har jag fortfarande... Tinnitus har jag haft i 4 dagar nu...uch..

ungdomen har ont i halsen och började hosta igår...Lillan är på bärrtingsvägen men fortfarande lite hängig och hostig, hon hade ingen feber igår,men får vara hemma idag och gå i morgon om hon är feberfri idag oxå.

 

Har fått ställa in alla möten o grejer oxå, SÅ dålig är jag!medicin kvinnan ringde upp mig och nu ska vi se om jag inte kan sova då...

 

nepp,en kopp lenande kaffe får det bli nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L M - 6 juni 2013 05:45


Hejsan   Det är långt mellan mina inlägg, alldelesför långt kan jag känna. Ska sanningen framså har jag inte den orken att sitta och skriva i min blogg varje dag,flera ggr/dag. Igår hade jag så satans ont igen så jag visste inte vart jag skul...

Av L M - 7 april 2013 16:06

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. stamrenoveringen är klar och ny diskbänk och kakel fick jag också. :) det är riktigt fint här nu.   I Onsdags...3/4 satt jag på akuten hela dagen...hade så ont i mitt hjärta och har haft det ett bra ta...

Av L M - 26 februari 2013 18:35

Rubriken säger mycket om hur dagen har varit...jag har knaprat slut på min doxyferm kur och blev inte friskare för det... I morgon ska jag ta mig till drop-in tiderna på vårdcentralen för blodtrycksmätning,samt ta de blod prover o skit som dom vill...

Av L M - 24 februari 2013 08:40

Snacka om sjuk!!   Nu är det ett tag sedan jagskrev igen... Men jag har legat sjuk sen innan jul...låg magsjuk på nyår... jaghar ätit 2 pencilin kurer,först en för urinvägsinfektion,sen en för lunginflammation...   Den senasteharjag tre d...

Av L M - 29 januari 2013 05:11

    Natten va sådär jobbig igen,feber är verkligen ingenting för mig och min kropp...så fort jag la mig ner så började jag hosta så jag fick kväljningar... Det spelade ingen roll hur högt upp jag hade huvudet,inte ens sitta i soffan o sova gic...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards