nyponbuske

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

ooojeh

Av L M - 27 januari 2013 06:55


Hej hallå

 

Jag är inte så bra på att uppdaterahär längre...

 

Livet rusar på med allt vad det innebär.

 

Jul och nyår var riktigt härligt,barna och vi hade det mysigt och fint.

 

Just nu har vi lite av sjukstuga här hemma,lillan hostade tills hon kräktes igår, ungdomen min mådde illa igår kväll,jag hostar o snorar och lider av extrem huvud värk, gubben likaså...

trots detta så bakade jag igår, både choklad och vanilbullar och sedan en stooooor

sk bulle :)

 

   

mmmmmm

 

Förra veckan var jag hos läkaren där jag lämnade pink prov samt 6 rör med blod..jag har alldeles för högt blodtryck så jag ska få gå på koll nu några gånger och se vad som sker...

Inte så konstigt att jag har otrolig trötthet,att jag är enormt yrochvinglar till då o då...blek o allmänt hängig...

3 veckor tar det innan vi får svaren på blod proven och pinket..

Känns som evig väntan!

 

Renovering och skit har hållit på här så man blir tokig för mindre... Strax är dom här och ska stamrenovera...*ryser* vi har dock en annan ,betydligt mindre, lägenhet att visstas i under den tiden som tur är. Det tog ncc gubbarna 1 månad att få upp ett element och koppla allt rätt så under hela jul och nyår så satt vi utan värme i lägenheten och fick köra med byggfläckt och värmeljus... Nikan väll gissa hur fin elräkningen va när den kom..inget vatten under hela dagar lite då o då vilket påverkar elementen oxå...ucha, det är verkligen ingen höjdare alls att bo här just nu, men superfint blir det när det är klart,visst!men uch för o bo här under tiden...

vi ska få ny diskbänk oxå efter mycket tjat..det är hål i den vihar nu,dom ska oxå byta blandare så köket är helt nytt sen, bara nya tapeter som saknas, men det ska jag grejja till med karln min :)

 

ska försöka bli bättre på att uppdtarea här....

tjingeling så länge lööövers.

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L M - 6 juni 2013 05:45


Hejsan   Det är långt mellan mina inlägg, alldelesför långt kan jag känna. Ska sanningen framså har jag inte den orken att sitta och skriva i min blogg varje dag,flera ggr/dag. Igår hade jag så satans ont igen så jag visste inte vart jag skul...

Av L M - 7 april 2013 16:06

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. stamrenoveringen är klar och ny diskbänk och kakel fick jag också. :) det är riktigt fint här nu.   I Onsdags...3/4 satt jag på akuten hela dagen...hade så ont i mitt hjärta och har haft det ett bra ta...

Av L M - 26 februari 2013 18:35

Rubriken säger mycket om hur dagen har varit...jag har knaprat slut på min doxyferm kur och blev inte friskare för det... I morgon ska jag ta mig till drop-in tiderna på vårdcentralen för blodtrycksmätning,samt ta de blod prover o skit som dom vill...

Av L M - 24 februari 2013 08:40

Snacka om sjuk!!   Nu är det ett tag sedan jagskrev igen... Men jag har legat sjuk sen innan jul...låg magsjuk på nyår... jaghar ätit 2 pencilin kurer,först en för urinvägsinfektion,sen en för lunginflammation...   Den senasteharjag tre d...

Av L M - 30 januari 2013 07:35

  Hej hallå Fy vad jag va dålig igår, jag låg mest hela dagen,karln fick sköta det mesta,vilket han gjorde oxå... Har hostat så in i bomben,så jaghar fått stans värsta "träningsverk" i magen,idag gör enaörat onto lite feber har jag fortfarande....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards