nyponbuske

Alla inlägg under februari 2013

Av L M - 26 februari 2013 18:35

Rubriken säger mycket om hur dagen har varit...jag har knaprat slut på min doxyferm kur och blev inte friskare för det...

I morgon ska jag ta mig till drop-in tiderna på vårdcentralen för blodtrycksmätning,samt ta de blod prover o skit som dom ville ha...

Lillan fick feber igår och förkyld,hosta o snora,kom från ingen stans...

karln har halsont o är matt...

nu får det gärna bli sommar så man får vara frisk ett tag ialf.

 

Fick något papper från soc som dom ville att jag skulle fylla i så dom kan skriva mitt person nummer o sedan se allt om mig...i alla distanser,som läkare,af,fk,psyk,prover jag tagit,etc,etc jag fick när som helst avböja/avbryta det....undrar just om jag känner mig väl till mods att ens skriva på det från allra första början..

känns vemodigt tycker jag..

nu blir det strax farmen,sen sova!

Av L M - 24 februari 2013 08:40

Snacka om sjuk!!

 

Nu är det ett tag sedan jagskrev igen...

Men jag har legat sjuk sen innan jul...låg magsjuk på nyår...

jaghar ätit 2 pencilin kurer,först en för urinvägsinfektion,sen en för lunginflammation...

 

Den senasteharjag tre dagar kvar på med denna dag och det är inte mycket som har ändrats,jag snorar och hostar något så fruktansvärt.

Lillan drog på sig magsjuka,efter den så hostade hon så hon spydde,sen influensan på det...

gubben min har varit dålig i magen 1 dag och varit förkyld i 3 dagar (han trodde han skulle dö)...

så är det med karlar...

 

Ungdomen har klarat sig bra,hon har enbart känt sig hängig och mått lite illa....

jag är inne på två månaders sjuka nu och har haft magsjuka ca 5-6 ggr...

Hela min kropp är en enda röra och jag blir helt slut bara av att ta på mig kläder..

 

Det har hänt massor i familjen,men jag vill inte skriva ut det på min blogg, dels för att hela världen inte har med vår familjesituation och göra samt att jag inte orkar med snokigt folk som sedan ska göra det surt för oss.

 

man kan börja undra vad det är för företag det där NCC,dom kutar och anmäler folk till soc! flera stycken på gården har fallit offer för deras idioti!! det är allt från att man tar en öl till maten,till att det finns disk i diskhon...

så inte faan vågar man ha ens lite stökigt hemma för dåblir man anmäld till soc av självaste NCC.

 

jag hoppas innerligt att min sjuka släpper snart,för det börjar bli outhärdligt det här!

Nästa år är det jag som tar influensa sprutan!! det är en sak som är säkert.

Måste bli frisk så jag kan gå o ta mina tester,lämna mitt blod igen o så gå o ta kontinueliga blodtrycks mätning.

har för högt blodtryck och för mycket vita kroppar i blodet.... dom ska nog ta leukemi prov tror jag...

nåja,nu blir det kaffe för mig.

 

tjingeling

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards