nyponbuske

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av L M - 6 juni 2013 05:45

Hejsan


Det är långt mellan mina inlägg, alldelesför långt kan jag känna.

Ska sanningen framså har jag inte den orken att sitta och skriva i min blogg varje dag,flera ggr/dag.

Igår hade jag så satans ont igen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det gick inte att sova,ligga,sitta,eller knappast stå..vankade och vankade som om jagskulle vara gravid och påväg och förlösa...


 


Jag blir så trött av denna konstanta smärta,jag belastar min kropp på olika ställen och får då ont på dom...


Var hos min prat doktor nu i veckan och av henne fick jag ett intyg om att lillan ska gå hela veckor,hela dagar på dagis. Superbra för min hyperaktiva gullunge!! hon behöver verkligen dagis! 

Min ungdom ska börga gymnasiet efter sommarlovet och både hon o jag är oroliga..men först ska vi njuta av sommarlovet. :)


När värmen kom så kom någon slags EXTREM trötthet från ingenstans, jag vet bara inte var den kom ifrån..

Idag ska lillan min till sin far så jag ska bara lunka omkring i min morgonrock och göra så lite som möjligt!! Jag måste låta den återhämta sig varesig jag vill eller inte..

Hjärtat har molat och värkt till och från,i veckan som kommer är det tid för att ringa en ny läkare och med lite hopp så kanske denna läkare kan börja utredningen.... Den förra tröck ner  mig i marken så jag grinade i nästan en vecka pga hur han betedde sig.. honom anmälde jag!!


På Tisdag ska jag till min medicin kvinna och pga att jag har högt blodtryck så ska hon börja trappa ner på min antidep medicin...jag är riktigt orolig då jag inte är i schack riktigt inombords...jag vet så väl hur jag blir utan min medicin!!

Denna medicin är den enda som verkligen gjort det den ska göra ihop med mitt hårda arbete med mig själv. Jagär absolut låååångt ifrån sk frisk,men på god väg...då ska hon börja vara o talla där,inte nog med att hon tog bort min insomningstablett så jag inte sov på 2 månader,nu ska hon o talla på mina antidep mediciner oxå,för hon säger att dom inte är bra när manhar högt blodtryck...men kära någon, det har ju doktorerna tjatat om i flera år och inte gett mig medicin för det, dumt o göra det istället för att krascha något som fungerar!!

Jag vet som sagt hur jag blir och det skrämmer mig, jag är ruskigt rädd!!


 


som sagt...idag blir det vila,slappa,återhämntnig.... om det nu finns något sånt....


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards